MIN MORSA

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, Dagens

   MIN MORSA

Hej alla läsare! Först och främst måste jag bara tacka för alla fina kommentarer jag fått . TACK!!!! Det är sånt som driver mig som bloggare.     Jag skulle gärna vilja kommentera på era bloggar också men dem flesta som besöker mig har aktiverat en sak mot spam så man måste skriva in en kod innan det blir godkännt. Hur man än skriver den koden blir det aldrig rätt. Så mitt tips är ju då att ta bort det så kan jag lova att ni får  mer kommentarer , Sounds Good?

På bilden ser ni min underbara morsa innan hon går till jobbet. Hon har en nät mössa på sig. Visst ser det roligt ut .

Tidigare idag så sa jag att jag skulle snacka lite om Grynet. Efter jag tittat på lite bloggar så har jag sett att många har snackat om henne idag så bara för att jag inte skall ha samma innehåll idag som många andra så skriver jag om henne nån annan dag.

Jag tror jag måste städa mitt rum, ser fruktansvärt ut! För och Efter bilder kommer senare


Kommentarer
Postat av: Nhan

Din mamma drar ett tungt lass, hemmet och jobbet.

Hennes största önskan och hopp är att du ska få ett bättre jobb.

Så ta din chans nu när du ha den, och plugga järnet. Så du kan välja och vraka, så du får ett arbete du trivs och vill jobba med när du blir vuxen.

Du bäddar själv nu för din framtid

Ha det så gott !

2009-05-16 @ 22:08:49
URL: http://nhan.bloggspace.se
Postat av: Sabi

Hej!

Oj GUD vad jag älskar din kommentar. Jag skall allt bevisa min morsa efter all hennes jobb att jag kommer klara skolan galant !" Tusen tack för denna kommentaren som berörde mig och min mammas hjärta!

2009-05-16 @ 22:09:07
URL: http://www.sabi.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0