Måndag- många uppdateringar

Ni har la inte missat att ni kan följa mig via Bloglovin? Klicka på denna härliga bilden så berättar den mer! Jag måste tacka igen för alla som har skickat email till mig och kommenterat ang GuldtackeGalan, betyder super mycket! Och tack till alla som skriver om mig och bloggtävlingen på era bloggar!{#} Betyder sjukt mycket som sagt!

Imån så kanske ni ser mig i GP ang GuldtackeGalan, Tack Tommie! Så köp GP och se ifall jag är där, ni som inte bor i GBG området kommer jag att scanna in sidan om mig - men som sagt inte säker att jag kommer med!

Håller på att dö här ! Jag har en logga som skall tryckas på T-Shirts - nu vill tryckfirman ha den i vektoriserad EPS fil och det fixade jag ,..... Eller tydligen inte. Så ni som kan sånt , skulle ni kunna hjälpa mig. Problemet är att tröjorna redan är några veckor försenade och detta måste fixas snabbt!

Så ni som kan sånt, kan inte ni hjälpa mig? Email: [email protected]

Imån så börjar det vanliga. Skola, plugg , jobb och allt det vanliga!

               Bloggtävling

Måste berätta lite om tävlingen. Försöker när jag har ledig tid att skaffa tuffa saker till tävlingen. Det skall bli en stor tävling . Bland annat försöker jag fixa biljetter till en sak - och nej det är inte till Michel Jackson´s sista konsert. Har aldrig haft en bloggtävling , man märker att det är svårare att få priset till bloggar då det är så många som frågar. Men vi ger oss inte. Tipsa om priser genom att klicka på bilden till höger sida.


Ha det gott nu/ Sabi


Kommentarer
Postat av: Sölwi

Suss gott "Goldie"

2009-05-16 @ 23:34:42
Postat av: EleonorRosenquist H

Nu börjar jag förstå.........det är en annan tideräkning där nere i Gbg:strakten............som innebär att ni har 48 timmarsdygn, det är därför du hinner så mycket

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:34:53
Postat av: Vinnie

Gp kanske finns att läsa på nätet?

Ser framemot tävlingen!

Mvh Vinnie

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:35:13
Postat av: Martina

jaaa.. familjen annorlunda är mysig och på nåt sätt ger den energi och hopp att man klarar allt med lite kärlek :D

2009-05-16 @ 23:35:22
Postat av: Nette

Du undrade över vad min dotter tävlade i.. I disco och i hiphop är det.

2009-05-16 @ 23:35:33
Postat av: Sabi

Söwli: hehe sow gott:D

2009-05-16 @ 23:35:38
Postat av: Sabi¨

Elenor: Om det endå var så. Bra tanke dock! Fått den frågan innan också,

2009-05-16 @ 23:35:47
Postat av: Sabi

Vinnie: Dem har flera delar så det går inte. Härligt!

2009-05-16 @ 23:35:54
Postat av: sabo

Martina: Så sant så! Haha!

2009-05-16 @ 23:36:02
Postat av: Sabi

Nette;. Gud vad kuligt!

2009-05-16 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0