Magkatarr

Neeej! Min magkatarr är tillbaka igen. Urs! Jag hatar det verkligen och det suger så mycket! Det var bara en tidsfråga när det skulle komma tillbaka.

Som marknadsansvarig för flera siter får jag många brev och paket hem. Denna månaden har jag fått flera paket hem vilket jag tycker är skit kul! Tycker det är så kul när man ser någon vinna något - skulle inte sitta fel och få nått själv. Måste berätta att jag fått ett pris till blogg tävlingen. Men men! Det är ju roligare med mera. Så gör allt ni kan för att vi skall få ihop så många kommentarer som möjligt att ni vill ha en blogg tävling så kan jag berätta att det blir fin fina priser!

Börjar bli rätt trött på bloggspace nu! Har tänkt och byta till blogg.se ett tag nu men då förlorar jag er som vänner och det vill jag verkligen inte. ! På blogg.se kan man ju göra en egen design/koda vilket jag brukar hålla på med. Och det skulle inte sitta fel med NO Reklam blogg heller?! Och felfri skulle vara super. Vad säger ni?!

/ Sabi


Kommentarer
Postat av: Söwli

Du kan få din blogg reklamfri, gå in på "mertjänster", men då får du naturligtvis betala detta föranledde mig att skicka ytterligare ett mejl till bloggmaster, där jag jag helt enkelt skrev "Jag vill veta, fungerar bloggen bättre för dom som betalar".

Gillar dina korta och talande kommentarer

2009-05-16 @ 23:16:39
Postat av: sabi

Men det är väll det , betala så får du ingen reklam. Och den tiden + hur mycket pengar man skall betala tänker jag inte göra det. . Skall emaila dem igen! Hoppas på svar nu!!!

Hahahahaha

2009-05-16 @ 23:16:54
Postat av: Boh Flintskalliella

Vad kul med paket. tänk om jag skulle få en korsett eller Byxkjol,eller varför inte en tupe då skulle jag bli jätte fin ursäkta glad.

MVH Boh Flintskalliella

2009-05-16 @ 23:17:03
Postat av: Ali

Du kan ju skriva nya bloggsidan här, så är det bara att sätta den som favoritlänk om du vill byta?

JAg har varit i de tankarna många gånger!!! när den strular som det gör, men jag sitter i regel på kvälls/nattkröken och då brukar det funka!

Ta hand om dig och magen nu!

HA en fin fortsättning på fredagen!

Kram Ali

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:17:12
Postat av: b

jag tror att vi alla har funderat över att skrota bloggspace ett tag nu eftersom det nästan alltid krånglar...

tack för grattiset förresten :P

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:17:18
Postat av: Sabi

Boh Flintskalliella: Hahahhaha Ja du!

2009-05-16 @ 23:17:25
Postat av: sabi

Ali: Man blir ju så rädd att förlora er vänner! Tack. Detsamma

2009-05-16 @ 23:17:35
Postat av: Sabi

b: Hahaha jaa du! Inga problem!

2009-05-16 @ 23:17:46
Postat av: Åsa

Ja just det - jag blev lite sjuk där en sväng och glömde inlägget om tävlingen som jag skulle göra.

Skärpning Kraaam!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:17:53
Postat av: Nette

va inne hos kraam som tipsade om din blogg och ev tävlingar, låter kul. Är på...

2009-05-16 @ 23:18:01
Postat av: Sabi

Välkommen. Så roligt med nya läsare och det är så roligt att andra tipsar om ens blogg!

2009-05-16 @ 23:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0