Lite för upptagen

Idag funderade jag på en sak. Jag har märkt att jag inte kan tacka nej till saker utan alltid tackar Ja... Vilket gör att jag alltid är upptagen - men är det bra eller dåligt?

Som ni vet så är jag fullbokad denna veckan, finns nog ingen ledig lucka. Och för att göra det ännu "lättare" sätter vi in en uttagning till . 2 timmar innan ett uppträdande och 1 dag innan en annan uttagning. Precis som man vill ha det när man är upptagen som mest!

Idag så var vi i en lokal och tränade. Imån åker vi upp till scenen och tränar där då den förhoppningsvis är färdig riggad. Det är så mycket man skall tänka på, ni vet sång,dans,kläder,smink och allt det där. Men Fifän vad kul det är!

Jag kommer inte en chans att besöka er denna veckan , tyvärr. Jag hoppas ni besöker mig endå - jag skall gottgöra er

God Night! 6 timmar kvar innan genrepet och jag har inte ens blundat - that´s the life.


Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas du får en jättebra vecka

2009-05-17 @ 09:57:26
Postat av: Petra

Lycka till nu!!

2009-05-17 @ 09:57:35
Postat av: Sölwi

SPARK Minns mina ord

KRAM

2009-05-17 @ 09:57:45
Postat av: Marina från Å

Sov gott och hoppas genrepet går bra...har fullt upp själv nu men kikar in när jag hinner...må så gott

2009-05-17 @ 09:57:59
Postat av: tactique

Lyckospark i röven "klatsh"

2009-05-17 @ 09:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0