Jobba plugga dö

Så kände jag mig denna helgen. I fredags så hade vi ett stort prov i franskan som jag missade. Grejen var den att på torsdags kväll blev jag orolig om jag kommer klara provet och stressad så då gick min magkatarr igång och jag kunde inte gå till skolan vilket i sin tur gjorde att jag missade provet och har det tills imån i vilken sin tur gör att jag är stressad, Gaaaaaaaah!

Det värsta är att lilla assistenten Hanna "inte är tillgänglig" när man ringer henne så man får mer stress.

Tjaahh tänkte jag det kan inte bli värre! Tydligen så kan det! ShowGängets andra assistent ringde och sa att rättigheterna för musikalen vi skall göra har höjts! Tidigare kostade det bara för att uppträde med den en gång 1000kr nu kostar det 3000kr för ett uppträdanden. Så nu skall man ha ett möte med en som kan allt detta med rättigheter, sedan får han ta hand om rättigheterna för oss så jag blir fri från det!
Men ni läsare! Skulle inte ni kunna göra en dunder sak åt mig? Fråga erat jobb om dem kan sponsra oss ?! Skulle vara skit grymt, om ni vill ha ett litet "sponsor email" så dra iväg ett email till [email protected] eller bara ge mig företagets namn så kan jag fixa resten. Sounds good?

Nej , nu ropar sängen på mig! Får vakna 06.00 för att hinna med allt imån! Dö!!!!!!

Önska mig lycka till inför provet!

God natt/Sabi


Kommentarer
Postat av: Sölwi

Lycka till, så klart

2009-05-16 @ 23:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0