Ingen väckarklocka imån - skönt?!

God kväll på er! Sitter här och är riktigt trött så inget långt inlägg blir det. Märker att jag har tappat ett flera hundra besökare och MÅNGA kommentarer. Men vad skönt att man har Marina som kommenterar - kommentarer gör alltid en glad - visst är det så? Jag blir lite arg faktist. Skulle få mina T-shirts denna veckan. Jag har väntat i några månader. Jag gillar inte posten , dem e så sega ibland. Kan berätta att jag har hemliga priser för vissa som har skrivit om mig på deras bloggar. Men mer skall jag inte berätta om idag. Jag hoppas ni alla haft en trevlig påsk så hörs vi med en låångt låångt uppdatering imån bitiit. Må gott och lev livet/ Sabi

Kommentarer
Postat av: Lena

Kommentarerna gör hela bloggningen och det är väl mycket det som bloggvänner är till för eller? Man ger och tar.

Kram på dig och ha en fin morgondag

2009-05-17 @ 09:33:16
Postat av: Madaleien

Glad Påsk i efterskott haha! :D

2009-05-17 @ 09:33:26
Postat av: Sölwi

Faktum e - jag börjar bli riktigt trött på alla lediga dagar men i morgon ska jag jobba iaf

Njut av din dag! Kramar

2009-05-17 @ 09:33:35
Postat av: Marina från Å

Hej du...ja du det där med posten e ett kapitel för sej...man blir fanken så irriterad när det inte funkar som det ska....ha en fin dag...må så gott

2009-05-17 @ 09:33:45
Postat av: Vinnie

Jepp!

Kommentarer gör en glad, alltid lika kul när någon läser ens inlägg och har lust till att kommentera;-)



Mvh Vinnie

2009-05-17 @ 09:33:54
Postat av: Nette

Visst är det kul med kommentarer på sin blogg. Jag har också struntat i bloggen under helgen, man kan inte bara sitta vid datorn, men nu är det vardag igen och lite lättare att kasta ett öga åt skärmen lite då och då.. Ha en fortsatt bra dag...

2009-05-17 @ 09:34:03
Postat av: rebecka

Tråkigt med att ha tappat läsare. Hoppas du lyckas som skådespelare :D

2009-05-17 @ 09:52:26
URL: http://rebeckahjerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0