Ingen sömn?`Ny Vecka.....

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, Ingen sömn?`Ny Vecka.....

Man fick ju överslagsenergi igår natt. Så man var vaken till kl; 06.00 och så kom syrran och väckte mig kl. 10.00 . Precis som jag vill! Eller inte.......

Ja det är ju en ny vecka nu! Nya möten , nya föreläsningar , nya läxor , nya träningar allt börjars om på nytt!

Gillar inte dem här månaderna när man har prov, ni vet så man inte kan sova hur mycket man måste plugga... Och det värsta är när man har prov på samma sag. Då kan man verkligen inte koncentrera sig - iallafall jag.

Idag så är det faktist 9 månader med min fantastiska flickvän, who! Inte nog med det så har hon namnsdag också! Grattis - Tiden går riktigt fort.

Veckans nya roliga:

Träningar, pressfotografering i studio , Hemligt projekt

Veckans nya stress:

Möten, läxor , träningar , föreläsningar , plugg

Jaja så länge man inte bränner ut sig själv och det är roligt så är det väll OK? Men fy vad bra det skulle vara ifall jag hittade en projektledare.

Ja skall lägga mig nu! God natt / Sabi

PS: Jag har ett riktigt roligt & hemligt projekt på G! Det är en drömm som kommer att gå i uppfyllelse


Kommentarer
Postat av: Sölwi

Du har precis hittat din projektledare

Nu hinner jag inte mer, ska ju se 183 dagar

2009-05-16 @ 22:52:58
Postat av: Boje

hej på dig



måste bara säga en rolig grej.. ja tänker alltid på WAsabi när ja ser ditt namn.. du vet wsabinötter haha, kanske helt ointressant men ja va bara tvungen att säga de. kram!!!

2009-05-16 @ 22:53:07
Postat av: Sabi

Sölwi: , haha... Ja 183 dagar! Det börjar hända saker domma avsnitterna nu!

2009-05-16 @ 22:53:15
Postat av: Sabi

Boje: Hahahhaha ju vet" Tänkt flera gånger på det själv. haha. mitt riktigt namn är ju Sabahudin. Kommer du på nått roligt med det?

hahaha Kram!

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0