Hairspray - Audition = NEJJJ!

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, Hairspray - Audition = NEJJJ!
  •       Hairspray - Audition = NEJJJ!

När jag vaknade imorse  , eller vaknade o vaknade var typ öppe hela natten. Iallafall. Jag "vaknade"  och slog på dator. När jag såg en text där det stog "Hairspray" . Jag hoppade genast upp ur sängen och snabbt till mamma.

  • -MAMMA!
  • -mm?
  • - JAG MISSADE AUDIOTION FÖR HAIRSPRAY MUSIKALEN!
  • -Va
  • Jag fick ett email där jag blev kallad för det och nu missade jag det.
  • Jaha, höö. tråkigt-
  • MM!

Så nu har man kännt sig lite nere. Men men det kommer nya chanser. Lite sur varför dem inte hörde av sig men whatever . Gíck till optikern för att laga mina glasögon, Har du sovit med dem? - hmmm njaaa . HAHAH! Aja! Vi hörs senare.

/Sabi


Kommentarer
Postat av: Nhan

Ibland är det bara såååå suck varför

Det kanske ändå finns en mening med att du skulle missa denna gång, du få se......

2009-05-16 @ 22:12:05
URL: http://nhan.bloggspace.se
Postat av: Anonym

2009-05-16 @ 22:12:17
Postat av: Sabi

Ja vem vet!

2009-05-16 @ 22:12:27
URL: http://sabi.info.se
Postat av: Ali

Bättre lycka nästa gång

SOoa med glasögon, Njjjaaa hade nog blivit mitt svar med händer jämt!

Vad duktig du är på att skriva..

Hoppas att du får en fin torsdag!

Ali

2009-05-16 @ 22:12:58
URL: http://www.alibengali.blogspace.se/
Postat av: Sabi

Haha jaa. Lite pinsamt så man vet inte avad man skall säga. haha. Tack så mycket!

2009-05-16 @ 22:13:10
Postat av: Sabi

Tack, och hoppas du får en fin Torsdag du med!

2009-05-16 @ 22:13:22
Postat av: Nhan

Fortsätt med din blogg som du gör, sen typ känner du själv om du själv trivs med den.

Du ska ju själv trivas med din blogg, att göra alla andra bloggare till lags är en omöjlighet.

Ha en bra dag !

2009-05-16 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0