Guldtackegalan/Bilder/Home

TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEEEN

Tack för era kommentarer! Dem betyder mycket Mycket Mycket för mig! Och stort tack till Kraaam  för att ha skrivit så fint om mig i sin blogg. Thaanks!


Ja! Hööh, galen helg men så funny! Hela Galan var en stor chock och när jag fick priset så trodde jag inte mina öron, galet! Det började med att dem sa vilka dem nominerade var. När dem sedan sa vem vinnaren var så pirrade det så mycket. När dem sa motiveringen så visste dem flesta att det var jag och dem började skrika och det var crazy. När jag kom upp på scen fick jag luta mig lite för att få luft - var otroligt chockad. På scen fanns bland annat Dogge Doggelito, Barnrollsättaren Maggie och Tommie Hansson.

Jag fick priset av Maggie och hon erbjud mig på provfilmning till en biofilm som skulle hållas igår. Crazy! Jag uppträde även på scen och berättade om filmprojekt jag och 2 till håller på med. Gahh så roligt. Dagen efter (igår) så var vi på Göta Lejon för att se musikalen High School Musical- har sätt den i Malmö en gång tidigare men nu var den i Stockholm och jag fick även en intervju med några skådespelare, intervjun kommer kanske upp på bloggen men annars får ni hålla utsikt på http://www.roligtplace.com/ . Klockan var då runt 14:50. Provfilmningen skulle sluta runt 15.00 så där sprang morsan och jag runt i Stockholm som galningar.

Provinspelningen gick fint - tror jag. Svar får jag om ungefär 2-3 veckor så berättar hur det gick då!

Nämen fifän vad rolig helg det har varit. Nu skall man bara avsluta en skolsak sen så är man fri - vad skall jag hitta på då?! - Titta på tv och sova .

Vi hörs/ Sabi


Kommentarer
Postat av: Madelien

Men gud va roligt :D grattis!!!

2009-05-16 @ 23:30:24
Postat av: Ja vilken helg för dig!!!!

Ja vilken helg för dig!!!!

2009-05-16 @ 23:30:48
Postat av: EleonorRosenquistH

Ja vilken helg för dig!!!!

2009-05-16 @ 23:31:00
Postat av: Sabi

Madeleine: Det e skit kul! Taack!

2009-05-16 @ 23:31:09
Postat av: Sabi

EleonorRosenquistH : Galen bra helg!

2009-05-16 @ 23:31:18
Postat av: Louise

svar; hihi, jo tydligen finns det zingo fortfarande ;p grattis till priset.

2009-05-16 @ 23:31:29
Postat av: Sabi

Hehehe! Taaack!:D

2009-05-16 @ 23:31:36
Postat av: Sölwi

RIKTIGT BRA I´m happy for you

Krysset gick som en dans

Kram kram

2009-05-16 @ 23:31:48
Postat av: Sabi

Sölwi: Taack! Amen härligt Kraam:D

2009-05-16 @ 23:31:56
Postat av: Åsa

WOW!!!!

Jag blir inte bara glad för din skull utan jag blir skitglad ända in i mitt eget hjärta, för precis som jag skrev i mitt inlägg om dig, känner så många andra.

Nu har du fått ett pris som bekräftar den fantastiska person du är - G R A T T I S!!!!!

2009-05-16 @ 23:32:06
Postat av: Rolf på hemsidna

Snyggt gjort och grattis än en gång till Guldtackan. Du stavar dock lite som en kratta och behöver du hjälp med att titta igenom texter innan du lägger ut dem så hör gärna av dig. I gengäld kan du lära mig lite knep om webpublicering. Och hälsa morsan och tacka för hjälpen i baren i fredags!

2009-05-16 @ 23:32:23
Postat av: Sabi

Åså: Ohhhhhh tack så mycket. Det betyder skit mycket för mig skall du veta. Tack Tack Tack!

2009-05-16 @ 23:32:33
Postat av: Sabi

Rolf: Tack! VIsst gör jag! Men dem värkar gilla det. Haha inga problem. Vi hörs!

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:32:43
Postat av: Louise

hej! måste bara passa på o fråga hur du gör för att få in så många bilder i ett o samma inlägg? jag lyckas bara ladda upp 1 bild/inlägg. är jag extremt oteknisk eller? :p hehe, kram

2009-05-16 @ 23:32:55
Postat av: Sabi

Halo Lousie! Titta i dagen inlägg 20 Mars för att få svar på hur du skall göra! Många kramar och hoppas du förstår / Sabi

2009-05-16 @ 23:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0