Gör mig frisk

Foto: Maria Odlöw från föreställningen 'Circel Of Life',

Nu har jag inte varit i skolan på ett tag pga av skolföreställningar och lov. När man "äntligen" skall till skolan så blir man sjuk! Och jag verkligen hatar det så mycket, Jag har feber , huvudvärk och så är jag snuvig. Vad jag önskar att jag blir frisk nu. Vill till skolan imån och träffa alla peopels.

Tror denna veckan blir rolig. Skall dra ner och se föreställningen "Bara Vi" imån (Tisdag) en lik West side story . Sedan skall jag se musikalen "Grease" och "Mamma Mia" denna veckan med. Jag har även tre st träningar och lite möten + skola. Tänkte avsluta skolan med en härlig dag i Liseberg , vad säger ni låter funny eller hur?

Nästa vecka planerar jag och dra ner till Borås för att se "Rent" som görs av ett gäng gymnasium elever. Få lite inspration till våran musikal sedan.

Uttagningen i Kungälv gick toppens. Dock så kom vi aldrig in i lokalen vi skulle ha och fick byta. Vilka talanger alltså. Jag fick gåshud av en person! Sista chansen är i Göteborg ABF´S Lokal (Södra Allégatan 1 B) 30 Maj12:00

Har fått 7 st beställningar på min T-shirt samma dag som jag släppte dem, otroligt sköj! En webbshop kommer snart så ni kan handla och se varorna!

Jag hoppas ni alla får en toppen Måndag!

/ Sabi


Kommentarer
Postat av: Marina från Å

Hej du Sabi med tusen järn i elden...sänd över lite energi till mej så ska jag göra vad jag kan för att dra iväg din snuva så att du slipper den ...önskar dej en jättefin måndag...krya på dej...

2009-05-17 @ 10:10:03
Postat av: Nette

Hoppas du snrt är kry så du orkar med allt kul du ska gå och se på.. Nej du nån dansare har jag aldrig varit bara stuffat runt lite under disco eran. Håller på att ladda ner ett till videioklipp med tjejerna i hiphop gruppen. Finns för övrigt ett gammalt hiphop och disconummer på min blogg.

krya på dig och må så gott..

2009-05-17 @ 10:10:16
Postat av: emma

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen

2009-05-17 @ 10:10:26
Postat av: Marina från Å

Okej...jag ska försöka med tankeöverföring så går det snabbare...ska koncentrera mej stenhårt nu på att du ska bli av med snuvan så får vi se vad som händer...

2009-05-17 @ 10:11:13
Postat av: Dixi

Svar: tack så mycket ;*

2009-05-17 @ 10:11:22
Postat av: Caroline

Det är riktigt tråkigt att vara sjuk ;/ och tacl detsamma!

2009-05-17 @ 10:11:40
Postat av: sommarungarna

Sv: Åh, tack så jätte mycket, du ocks¨å! !!!

Men hur är det med dig då ?

2009-05-17 @ 10:11:52
Postat av: Jeanette

Tack :)

2009-05-17 @ 10:12:04
Postat av: Anni

Tack!

Rolig med föreställningar!

2009-05-17 @ 10:12:14
Postat av: Sölwi

Du kanske ska dra ner lite på tempot lite lättare att hålla sig frisk då

Kramar

2009-05-17 @ 10:12:22
Postat av: Sanna

Jodå, vi är nog rätt lika du och jag. Fastän vi är sjuka så kör vi på och planerar hela tiden...hi hi...Se till att vila också men jag förstår att det är svårt då livet leker och allt går som man vill.

Du är en störtskön kille!

Många kramar!

2009-05-17 @ 10:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0