FÖRLÅT! - Månadens Blogg :)

Månadens Blogg på BloggSurfa

Hej Bloggen!

Idag är det Onsdag. Sabi har lärt fridtis barnen att dansa - som var super kul. Det var faktist så att en liten kille som gick i klass 1 lärde mig att stå på huvudet ( se bilden längst ner för att se hur jag menar) , Efter några försök lyckades jag. Så nu kan jag det. Vem sa att man är för liten för att lära saker? När jag loggade in idag på bloggspace såg jag att jag fått en heldel nya kommentarer och över 150 blogginlägg att läsa, och tyvärr var jag tvungen och ta bort alla inlägg , jag hinner inte att läsa och kommentera alla. Men nu står den på 0 och jag skall kommentera alla inlägg som kommer nu , i promise! Skall även svara på kommentarerna idag. Hoppas ni förstår mig!

Bloggfrågor!

Its time for questions! Ja nu kan ni fråga allt ni vill emellan himmel och jord. Svar på allt ang mig , Jag är den nya 118 118 som svarar på allt , Ni får helt enkelt svara på allt. Tex: Vilken skostorlek jag har, vad min mamma heter , hur många email jag får , vad mitt tacktal på guldtackegalan var. Ja allt! Så starta och fråga. Kommentera frågorna eller emila på [email protected]

Månadens Blogg:

Jag blev månadens blogg på BloggSurfa vilket means a lot! Thanks! Såg även att jag ligger på 6 plats på bloggspace´s topplista över omröstningar vilket också betyder mycket! Taaaack folket!



Så här har jag lärt mig att göra idag av en kille i klass 1


Kommentarer
Postat av: Marina från Å

Ingen fara med bloggläsning och kommentarer...man hinner inte alltid...så e det bara...du ska inte ha dåligt samvete för detta...att blogga ska va kul och inte ett tvång att hinna med...ibland har man mera tid...ibland mindre...sköt om dej...

2009-05-17 @ 09:14:47
Postat av: Sabi

Marina: Oj, jätte tack för dina ord!

2009-05-17 @ 09:14:55
Postat av: Sölwi

Kör i din takt

Så till 118 118: Hur går det med vovves tass

Kram kram

2009-05-17 @ 09:15:02
Postat av: Nhan

En fråga ????

Vart har du fått ditt självförtroende ifrån ???



Ha en bra torsdag !

2009-05-17 @ 09:15:07
Postat av: Vinnie

Inte en chans att man hinner läsa allas inlägg coh svara på kommentarerna!!!



När jag har tid över läser jag andras bloggar och kommenterar det som intresserar mig.

Förstår dig helt när det gäller rensning av inlägg;-)

Ha en fortsatt skön vecka!

2009-05-17 @ 09:15:15
Postat av: EleonorRosenquist H

1. Du är i allra högsta grad förlåten för de raderade inläggen. Man kan inte hinna allt!!

2. Vassego, såklart du får bra omröstningar. Om igen, var ska detta sluta

3. Akta dig noga. Alltså angående tidsbristen, spring inte in i väggen

4. Jag ska lägga på minnet att du numera är 118118, min första fråga är HUR GICK DET MED HUNDEN?

5. Nu ringer jag 118118 igen,......hur var det nu igen med skostorleken?

2009-05-17 @ 09:15:26
Postat av: Åsa

En släng av dåligt samvete får alla ibland men vi bloggare vet att detta går i perioder och ingen klarar av atta läsa och svara på ALLA jämt



Grattis till nomineringen - hur gick det med vovven då?

2009-05-17 @ 09:15:33
Postat av: B

provet gick bra, tror jag :P

2009-05-17 @ 09:15:39
Postat av: Anonym

2009-05-17 @ 09:15:45
Postat av: Sabi

Vinne: Härligt att du förstor mig. Vad roligt att min blogg intresserad dig då du kommenterar den ;) .

Må gott!

2009-05-17 @ 09:15:50
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-17 @ 09:17:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-17 @ 09:17:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0