Födelsedag

Jag vaknade runt 12:30 idag, var riktigt trött för igår så tränade vi i fem timmar i Ale Gymnasium. Sedan skulle man fixas, en i familjen skulle fylla år , men jag var ju så upptagen med min dator och internet som inte funkade så jag kunde inte byta om! Och just då kom alla andra i släkten och då star jag där med byxor och hood tröja...... Ja,,ehmm Välkommna{#}!

Tur var det att det vara mina kussiner, så jag bytte aldrig om! Åt aldrig tårtan, jag hade ingen löst för tårtan, får vänta tills min födelsedag om 6 dagar . .Sedan tog jag fram kameran och lekte med den lite, så ville kussinen att jag skulle ta profilbilder (pressbilder etc) så jag gjorde det. Fyfan vilka bra bilder det blev på han! Och bilderna på mig skall jag inte prata om! Men ett smakprov kommer ! Tack så mckt för denna dag! Imån så väntas fem timmars musikal träning! (Y)

Good Night!


Kommentarer
Postat av: Madelien

Så skoj med musikal :)

2009-05-16 @ 21:59:25
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Nicole

Fin blogg :)

2009-05-16 @ 21:59:46
URL: http://nikkicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0