En massa Work

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, En massa work!

         WORK


Idag så vakande jag runt kl.12 , mamma väckte mig! Hon pratade med hunden & sa att hon inte tänker gå ut med han nu då han redan varit ute med han. Hahaha ! Min mamma är lustig , liksom min hund också . Jag fick ett brev från InkClub.se . Det var min patron som hade kommit.Lite lustigt detta för dem säger att det kostar 1:- för nya kunder, men ikke det kostade över 200 kr. Aj Aj , får la emaila och fråga lite hur det går till detta. Men iallafall jag skrev ut flera papper rättare sagt 15-20 st, som mamsen och jag skulle skriva under och skicka iväg, en utav papprerna var till en film produktion som emailade mig här om dagen och ville ha mitt CV . Dem sökte några huvudroller till en film, hoppas dem väljer mig nu! Sen kom Mamsen med semlor, mm! Och det var riktigt gott.

Snart kommer min kussin och hämtar min kamera, han skall dra till SVT . Jag får fråga vad han skall göra där så hör jag av mig.

Visst är det en bra början på min fina pizza till vänster på bilden?{#}

Vi hörs snart / Sabi


Kommentarer
Postat av: Sölwi

Från 1 spänn till 200, du missade nog att lästa det finstilta, du vet texten som behöver dubbla förstoringsglas

2009-05-16 @ 22:24:20
Postat av: Sabi

Hahaha måste nog vart så!

2009-05-16 @ 22:24:28
Postat av: Sabi

Vilken glad pizza det verkar bli, och jag hoppas att den smakade lika bra som den var glad!

Semlor är det godaste jag vet, så det blir blött på tangentbordet.....

Ha en riktigt fin kväll!

2009-05-16 @ 22:24:39
Postat av: Sabi

Ojah! Den var riktigt gott. Semlor är det godaste jah,... Dsm!

2009-05-16 @ 22:24:49
Postat av: Nhan

Jag håller tummarna för dig !

Blev pitzzan god ???



Men du svalde ett leende iallafall !

2009-05-16 @ 22:25:21
Postat av: Ali

Vilken glad pizza det verkar bli, och jag hoppas att den smakade lika bra som den var glad!

Semlor är det godaste jag vet, så det blir blött på tangentbordet.....

Ha en riktigt fin kväll!

2009-05-16 @ 22:25:55
Postat av: Nhan

Jag håller tummarna för dig !

Blev pitzzan god ???



Men du svalde ett leende iallafall !

2009-05-16 @ 22:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0