Dagens

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, Dagens

        Dagens

Hann aldrig och blogga igår kväll, tyvär. Jag skulle ju ta reda på varför min kussin åkte till SVT, och jag fick svar {#}! Han skulle nämligen till SVT eftersom han skulle vara bildproducent för Debatt . Tyvär missade jag programmet, nån annan som såg? Hur som helst så är han en grym kussin måste jag säga, Vill ni besöka hans blogg kan ni göra det genom att klicka här .

Idag så skulle jag igentiligen ha en filmkväll. Men tyvär så blev det ändrade planer. Skall nämligen åka till Jönköping till några goda friends. Det var ett tag sedan så skall bli roligt att träffa dem, bilder kommer jag lovar!.. Självklart kommer jag blogga senare ikväll och imån med. Inget hinder det.

Ett produktions bolag som heter Way Creative Films hörde av sig till mig. Dem vill ha mig på en casting till en ny seri. Grejen är den att jag är i Stockholm på Guldtacke galan då, så jag har emailat och frågat ifall jag kan kommer över till Malmö där castingen kommer hållas någon annan dag. Vi hoppas på goda svar!

                                  Utmaning

Jag fick en liten skojig utmaning från Sölwi

 Jag kommer att välja ut 6 st som skall göra samma utmaning, man behöver inte göra utmaningen bara för att man är utvlad. Detta är en skojsig sak.


Utmaningen går ut på att du går in på "dina bilder", 6:e mappen och i den 6:e bilden. Berätta något om bilden och utmana sedan 6 andra bloggare. Glöm ej att länka till deras sidor och lämna en kommentar på deras sida.

Så jag väljer att utmana följande  alibengali  kraaam Martina  Nhan Louise och Blackshoes .

Så till min bild : Detta är min underbara och fina lilla syster Nejla. Nejla är en riktigt dans och teaterapa precis som mig. Hon är verkligen underbar! Visst fin bild? Tog den för nån dag sen med henne.

Så komihåg! Blev du utvald betyder det inte att du behöver göra det. Fritt för alla.


Vi hörs senare / Sabi


Kommentarer
Postat av: Sölwi

Tack sabi för att du antog utmaningen, har du läst mina senaste inlägg så vet du vad som händer nästa gång jag blir utmanad

Jättefin bild! Hon är helt sanslöst lik min vän Marias dotter, skall lägga ut en bild bara för dig, så att du får se själv.

Ha en fantastisk fredag

2009-05-16 @ 22:27:52
Postat av: Sabi

Hej! Ju jag läste dina inlägg och kännde att nån måste göra utmaningen eftersom du satt där och tog din tid för den.

O! Tack, vill gärna se!

Tack och ha en fantastisk fredag själv!

2009-05-16 @ 22:28:00
Postat av: b

jättesöt bild! och jag har antagit utmaningen... har inte alls en lika söt bild men jag bröt nästan nacken av mig för att få till vinkeln men bilden blev bra i alla fall skrattar

2009-05-16 @ 22:28:13
Postat av: Nhan

Tack för utmaningen !



Men jag är en dataloser, så tar det lite tid om jag nu vågar ge mig på det. Tack iallafall !

2009-05-16 @ 22:28:26
Postat av: Sölwi

Dom ögonen

Ja visst e dom lika.

Kramar dig

2009-05-16 @ 22:28:39
Postat av: Sofie

Söt syster du har =)

2009-05-16 @ 22:28:51
Postat av: Sabi

Sölwi:

Ja ögonen Såå lika.

Kram kram!

2009-05-16 @ 22:29:02
Postat av: Sabi

Sofie:

Ja visst det är.

2009-05-16 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0