Circel of life - vinnarna dragna

Imån så startar genrepet för musikalen Circel Of Life vilken är en underbar familje föreställning. Skall skall inte berätta som mycket om föreställningen förout att det är verkligen hur bra som helst. Jag och en tjej ( Donjeta ) har huvudrollen. Så till Tisdag är det genrep från 08.00 och uppåt. Och på Onsdag är det Premiär. Sedan föreställningar Torsdag. Strunt, skall inte dra hela schemat igen.

Visst är låten underbar? Önskar du precis som han...

Looking back on when I
Was a little nappy headed boy
Then my only worry
Was for Christmas what would be my toy
Even though we sometimes
Would not get a thing
We were happy with the
Joy the day would bring

 .Det gör jag lite

Vinnarna dragna. Dem som vann har fått email!


Kommentarer
Postat av: Marina från Å

Gomorron...lycka till med genrepet...önskar dej en jättefin måndag...

2009-05-17 @ 09:55:32
Postat av: Martina

grattis :D

2009-05-17 @ 09:55:39
Postat av: Pavvo

Tack för det du skrev på min blogg =) Du är säkert jätteduktig skådespelare ;)

2009-05-17 @ 09:55:48
Postat av: Sölwi

Säkert en underbar låt - men jag kunde inte höra någonting

Lycka till med "repet"

Kramar

2009-05-17 @ 09:55:56
Postat av: Åsa

Lycka till och kör så det ryker - det kommer dagar sedan då du kan sitta och slappa, pilla dig i naveln och blogga

Grattis till vinnarna....jag var inte en av dem men shit vad kul det var att få vara med

Ha en fantastisk vecka!!!!

2009-05-17 @ 09:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0