Attan!

Attans! Igår skulle man gå och se 'West Side Story' , kikade in på siten först för att se ifall jag var säker på tiden. Och då kommer denna text upp som gjorde mig så jätte glad.....Eller inte " Fullbokat , riktigt taggade är vi nu ! " . Precis vad jag behövde. Det som är ännu mer {#} är att det är sista föreställningen. Well Well jag skall boka biljetter innan någon annan föreställning framöver! Mamma Mia och Grease ser jag nästa vecka istället.

 Jag håller på att snygga till Film Fans vad tycks?

Imån blir det en avslutning på min och några andra peopels utbildning vi gått i . Får se ifall jag kan gå med tanken på att jag har så mycket att göra. Och avslutningen är 20.30.(Y)


Min första T-shirt landade i brevlådan idag! Är det så att du möjligtvis vill anordna en tävling på din hemsida/blogg där man kan vinna T-shirten/T-shirtarna så kan du emaila :[email protected]

Må Gott folket!


Kommentarer
Postat av: Du är suverän

Du är suverän

2009-05-17 @ 10:14:54
Postat av: Eleonor Rosenquist H

Du är suverän

2009-05-17 @ 10:15:07
Postat av: Kraam/Åsa

WOW - med allt du tar dig för så funderar man om du verkligen bara har två armar och två ben Hahahaha

Kanon!!!

2009-05-17 @ 10:15:16
Postat av: Sölwi

JÄTTEFIN Jag e lessen-men någon tävling känner jag inte att jag hinner med

Kramar

2009-05-17 @ 10:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0