ÅHHHHHHHHHHHH!

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, Jag blir så j-vla arg!

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Jag sitter här och läser Bellas (blondinbella.se) inlägg ang Konsumentverket bevakar henne.

Efter att jag läst många utav hennes kommentarer blir jag så j-vla arg så det inte är sant. Allt handlar om att vi bloggare utför en dold marknadsförning, Alltså vi får en produkt hem så låtsas vi som att vi har t ex köpt den och skriver om den. Men visst är det inte så. Och sedan att få så många negativa kommentarer är inte alls roligt för Bella , eller någon annan i hennes situation . Jag kan ju inte tänka mig hennes situation! Men ni som håller på och kommenterar negativa och kränkande saker, lägg av med det och skaffa er fritid!  Sedan så läste jag detta på Nyheter 24 (<-- klicka). Och underrubriken lyder: Bella hör hemma bakom lås och bom.

Jag förstår mig inte alls på dessa människor som skriver dessa artiklar för att tjäna  pengar. Jag har emailat personen som har skrivit artikeln och jag ´vill veta hur man kan skriva en sån under -rubrik , folk som inte känner Bella kan ju få helt andra tankar om henne! Jag skriver svar när jag fått från personen - om jag får.

Men vad jag blir arg!  Detta är inte alls min ritkiga sida men åh!


Kommentarer
Postat av: Sölwi

Jag hörde om det på radion i går, och det råder ju lite delade meningar om allt gått rätt till, tydligen har någon i hennes "stab" gått utanför gränderna.

2009-05-16 @ 22:43:22
Postat av: Emma

Men hallå!! Blondinbellas assistent har ju skickat förfrågningar till olika företag om att de ska sponsra med massa grejer, som i sin tur kommer att visas upp i bloggen. Detta kallas dold marknadsföring och är olagligt, svensk lagstiftning gäller faktiskt även för Blondinbella även fast hon själv inte verkar tro det.

Som man bäddar får man ligga..

2009-05-16 @ 22:43:36
Postat av: Sabi

söwli:

Jag tycker detta är sjuk´t!

2009-05-16 @ 22:43:44
Postat av: Sabi

Vem i denna värld skulle inte bli glad när saker plåppar in gratis i brevlådan. Jag arbetar med marknadsförning och har ALDRIG i mina dagar hört att det är olagligt. Då ligger vi bloggare riktigt illa till!

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 22:43:53
Postat av: Sonya

Haha, "Emma" borde plugga på innan ett sådant påstående tar sig vid.

Det är såå marknaden funkar! Då borde det väl vara olagligt att smaka på det som erbjuds som "provsmak" på vissa mat affärer. Jag är inte ett utav blondin bellas fan eller något sådant, men hon är människa och denna behandling borde ingen få! Det är sjukt, du skulle aldrig kunna gå i hennes skor så var inte allt för ivrig att dela ut domar. Fy. Håller helt med dig sabi!

2009-05-16 @ 22:44:25
Postat av: Sabi

Helt rätt Sonya! Det är det jag försöker förklara! " you wouldn't mind to be in his shoes"

2009-05-16 @ 22:44:35
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-16 @ 22:47:20
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0