A shot at end?

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, A shot at end?

     A shot At love


Lite segt gick det senare på dagen, men men. Satt och bläddrade bland kanalerna Tila Teqila kom upp och då var det final för hennes program "A shot at love ". Bara samanfatta kort om programmer så ni förstår, Super kändisen Tila som allt programmet är om handlar om hennes kärlek. Hon försöker hitta den rätta, tjej eller kille kvittrar. Från början var det 16 tjejer och 16 killar, Men idag var det bara en kille och en tjej kvar. Killen hette Bo och han som jag ser i programmet verkligen älskar Taila och har även gjort massa med saker för Taila , tjejen känner jag inga "starka vibbar "av.

Killen var först ut och hon log och pratade massa fint om honom, jag trode hon skulle välja honom när nu sa: You´r shot at loves has ending. Killen och Taila började gråta. Sedan var det tjejens tur, tjejen visste inte att hin hade vunnit Taila´s kärlek. När Taila berättade det började hon gråta, när Taila sedan räckte fram nyckel för att säga att hon vill dela livet med henne säger hon nej. Taila ser ut som om hon skall svimma och börjar stor gråta. Jag fick en sån konstig känsla av detta. Att av 32 personer och hon kom till finalen säger hon nej. Jag känner en känsla hur det är Taila, som om jag vart med den. Åhh tycker så synd om Taila.. Bo kanske var endå den rätta för henne.... Vi får se vad som händer nu..

Jag hoppas ni inte får nån heartbreaker nu innan alla hjärtansdag!

Sköt om er / Sabi


Kommentarer
Postat av: Nhan

Nej då hittills är allt lugnt !



Ha en bra fredagskväll !

2009-05-16 @ 22:23:03
Postat av: Sabi

Härligt. Jaa tack Detsamma

2009-05-16 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0