74 Elever på en Onsdag? Reporten svarade ang Bella

Jag måste bara börja med en sak. Miljontals tack för alla kommentarer . Ni är helt underbara!!!!!! Det är sånna kommentarer som driver mig. Tack Tack.

Idag så skulle jag 'undervisa' i "Hip Hop aerobic"  , gick gick toppens {#}. Vi körde helt i 30 minuter utan att stanna. Dem tyckte det var roligt och jobbigt. Nästa Torsdag kör vi igen.

Blev ett litet 'snabb möte' med skolan och vi kom fram till att på Onsagar så skall jag lära 75 personer att dansa -från fritids. Så vi börjar med sexårsgruppen och fortsätter högre senare. Skall bli kul och arbeta med mindre barn - aldrig gjort det.


Har en jätte kul nyhet - från min del iallafall. Vi har nästan fått in alla pengar för rättigheterna för våran nästa musikal. Så just nu känns det super{#} Sedan så har Tryckt.nu valt och sponsra oss med T-shirts med våran logga på! Hur ballt är inte det?

Har lite problem med att kommentera era bloggar, så jag gör det så fort det är fixat.

God Nigth/ Sabi http://www.sabahudin.info.se/


Kommentarer
Postat av: Sölwi

De är rena kaoset på Bloggspace ibland

2009-05-16 @ 22:50:14
Postat av: Sabi

Jaaa haha!

2009-05-16 @ 22:50:22
Postat av: Amanda

Hejsan!

Jag har precis öppnat en ny webbshop, än så länge med rätt få varor och är i uppstart. Jag skulle bli väldigt glad för din åsikt om den och om du kanske skulle vilja ha en länk på din sida/blogg som länkar till min.

Du kan ju gå in och ta en titt!

http://dimalim.noxshop.se/



Du kan ju höra av dig här eller på min mail [email protected]



MVH

Amanda

2009-05-16 @ 22:55:20
URL: http://www.metrobloggen.se/Amandalarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0