Tonight's gonna be a good night - Not!


                                Två utav mina elever som alltid är glada och levererar till 110% - That´s Hot !

Äntligen är man hemma ! Det är så otroligt mycket att göra så det inte är sant . Skolan är riktigt hårda nu när skolverket är extra hårda med betygen vilket har påverkat våran skola mycket . Det känns som om att våra lärare vet inte hur dem skall undervisa i dem nya kriterierna. Förra terminen i skolan hade jag VG - MVG i dem flesta ämnena men den här terminen har det fallit enda till G vilket är otroligt dåligt. Jag skäms men det är tufft !

Förutom skolan så har jag två musikaler på gång . En som är en stor musiksatsning och en mindre . Inte nog med det så har jag också ett eget klädmärke, skall troligen snart öppna ett eget företag och så har jag bloggen. Dem flesta undrar varför jag inte lägger ner allt annat och bara satsar på skolan , och om det hade varit så lätt så hade jag gjort det. Men tyvärr , om jag inte har något att göra och inte är upptagen så mår jag inte bra . Det är bara så ! Tråkigt värre men det är bara att leva med det. Tänk bara hur mycket jag har fått testa att jobba med :)
Nästa år alltså om bara några veckor så skall jag tillsammans med några företag börjat samarbeta och då kommer jag kunna skriva inlägg oftare :)

Dagens Fråga:
Hej! Såg dig i Nordstan när du dansade! Riktigt bra! Jag såg i din profil att du är fjorton, stämmer det? :O Du måste ju vara typ 16 eller 18!  Hej från mig!
Min profil och allt i min blogg är 100% sant . Det stämmer riktigt bra att jag är 14 år. Hehe detta är en fråga jag nog har svarat på 100 gånger i bloggen . Jag är född 1995 och är 14 år. Rätt coolt va :)

Skall försöka blogga senare med en video från Idol , vad kul att så många såg mig där ! :) / Sabi

Kommentarer
Postat av: jeeeesss

haha .. fin bild dubbelhaka & skit ! :)

och det låter ju ganska gulligt att jag är en elev..

haha :D

2009-12-06 @ 19:43:43
Postat av: Sölwi

Jasså... du kunde inte hålla dig från bloggen =)

Visst borde du ändå fylla 15 snart, du har ju varit 14 hela vårat "bloggliv" ihop ;)

Kramar <3

2009-12-06 @ 19:54:31
URL: http://65106.bloggspace.se/
Postat av: -

Tjaa, hur tycker du en tjej ska klä sig? tights och tunika eller tajta jeeans en skjorta linne kanske. (annat)

2009-12-06 @ 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0