Svampbob vart jag än går


                                                         Ta alla svampbob inlägg med typ  10 nypor salt

Kolla vad jag hittade i vår bokhandel här på torget. En sjukt rolig svampbob bok. Det är bara att ta en titt på boken när du är på dåligt humör och vips så blir du glad igen . Jag som ändå behövde en ny anteckningbok , blev ju riktigt bra det här. Den kostade ynkliga 35 :- .

Blev lite besviken på ICA, gick till Ica för att köpa julkalender till syrran . Och detta året fanns det ingen svampbob julkalender , fatta hur besviken man blev . Well Well bara att bita ihop och fortsätta med livet.
Skall försöka posta ett inlägg senare om snygga kläder . Nu måste jag fortsätta med min uppsats .

                                                                                 Vi hörs snart / Sabi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0