Sitter i skolan !

Tjenis penis ! Eller oj tjena mellan bena .
Har precis haft ett prov i skolan , gick väl ganska bra . Man skulle jämföra flera länder och så . En sak som jag är really glad över är att detta var det näst sista provet. Nästa prov är nästa vecka och det är det sista .
Så jävla skönt alltså .

Dagens fråga:
Tjaa, hur tycker du en tjej ska klä sig? tights och tunika eller tajta jeeans en skjorta linne kanske. (annat)

Jag tycker att det här med tights och tunika är väldigt simpelt och lätta kläder man kan ta på sig.  Fungerar helt okej för mig men jag gillar när tjejer tar ett steg till och vågar bära sin stil och inte följer andras. Det är så mycket coolare att våga bära sin egna stil - trust me !

                                                      
En typisk affär där många köper sina kläder . Det blir nästan som om att alla är en kopia av varandra.


Kommentarer
Postat av: batoul

Asså, varför ska det vara så att tjejer jämt fasnar för korta tröjor (tunikor), jeans leggins, ....

jag själv tycker att sånt skulle vara snyggt, men jag vill alltid skillja mig ifrån megnden, därför har jag jämt på mig lill-brochans kläder ;D

Jag menar hallå? Är det typ något fel på dt? Att en tjej har hängiga jeans, en lång kofta eller skate skor? :D När jag handlar med min mamma i stan, så går vi in i tex. Lindex, då springer jag direkt till kill avdelnigen, dom har snyggast kläder där, juu ;D



Haha, hoppas det var svaret på din fråga sabi, jag har hellt änkelt en personlig stil, kan man säga! =D

2009-12-10 @ 11:38:08
URL: http://batoulspyssel.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallo sabi, tack för svaret på frågan. jag håller med dig helt och hållet. i början gillade jag faktiskt gina tricot , men som du sa, alla verkar vara en enda kopia för varanadra. hoppas andra som du o jag vågar bära sin egen stil istället=)

2009-12-10 @ 16:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0