Shopping Imorgon!



Nu har jag fått lite cash så jag kan dra och shoppa . Imorgon blir det en dag i stan med Tv-Producenten.se , skall försöka hitta nya Jeans bland annat . Skall även köpa tröjan som ni ser på bilden från Weekday och så tänkte jag köpa Philips Wake Up Light eftersom jag är så himla "bra" att gå upp på morgorna . Måste även snabbt in i buttericks och köpa mig en Michael Jackson handske , hehe såg att dem fick in nya i butiken^^ . Och så blir det en webbkamera som jag kan videoblogga med - ni har ju saknat mina videoinlägg så mycket right ?

Upptäckte precis att klockan är över 02:00 , oppps typ... Måste lägga mig , fast få i mig lite mat först .
Förresten , ingen har väl missat att Nelly.com har redan börjat med sin mellan dagsrea? Check it out.

                                                                                     God Natt / Sabi

Kommentarer
Postat av: sofie

fina saker :)

2009-12-26 @ 19:05:42
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

najs blogg! :)

2009-12-27 @ 12:19:50
URL: http://idoljulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0