Seriöst , Lägg ner !


             En stalker som tagit min video och skrivit idiotsaker , vart går gränsen? Klippet kan ni se >Här<

En sak som jag blir riktigt arg över är ibland ni bloggläsare , inte alla men det finns vissa stalkers  som inte vet vart gränsen går . Först skriver man email till mig där det står flera idiotiska saker som t ex att man skall slå mig nästa gången jag är på stan . Sedan kommer en kränkande kommentar och nu det här .

Ett klipp som jag la ut på Youtube fick många att skratta , det är liksom lite sån jag är - att dra lite skämt och få folk att skratta. Men det förstod inte den här personen som kallar sig själv för " Kurd449 " . Först så tog han min video vilket bara är min och ingen annan får ta den .  Sedan Kränker han rättigheter till mitt privatliv , jag menar vafan går gränsen och hur omogen får man lov att vara?

Jag har lyckats otroligt bra både med bloggen och allt annat. Min blogg är en utav dem 10 mest besökta privatbloggarna i Göteborg .Klart att man kan känna lite avundsjuka för det hade jag gjort . Men att skriva sådana här saker och lägga ut på Youtube accepterar jag inte!

 Jag la ut det här på min facebook och fick bland annat den här kommentaren " Dem använder dig som lockbete så det går bättre för dem " , och så är det. Men snälla ... Ta bara och lägg ner !

                    ~Och ja , personen har blivit anmäld och videon kommer gå bort från YT snart ~

Nu skall jag varva ner lite. Ta en kopp te kolla på Victoria secret show och sedan bloggar jag igen och visar dagens shopping !

Kommentarer
Postat av: michelle

det tycker jag bara var löjligt. vem har rätt att säga så. jag tycker det är bra om folk kan skratta när de ser dina videor.

2009-12-30 @ 22:10:00
Postat av: e

Du är Nödinge's STOLTHET i såfall.

2009-12-31 @ 13:16:32
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0