Sabi <3 Facebook



Jag hoppas du inte har missat världens tuffaste grupp på Facebook ? Gruppen heter " Vi som gillar Sabi och stöttar han och hans blogg " . Jag tänkte bara berätta en liten hemlighet om gruppen - bara det stannar inom oss ?! :)

Du som är med i gruppen kommer kunna delta i tävlingar mycket tidigare . Får den senaste informationen om vad som kommer hända på bloggen framöver och det bästa - ni kommer att kunna snacka med mig . Tufft right? ^^

Jag lovade er att berätta om resultatet om tandblekningen . Nu är det så att jag inte har någon bild för det går liksom inte få det att fasna på bild . Men alltså jag är grymt imponerad att det ger resultat. Jag har blekt tänderna 3 gånger och märker resultat . Riktigt hot !

Leveransen var inte det bästa hos dem , det stod högst 3 dagar men jag fick dem efter 1,5 vecka . Och så kan det vara lite jobbigt att forma tandskenan , men det fixar sig snabbt. Jag har tidigare inte blekt tänderna och därför valde att ta det starkaste paketet . Det står att man skall ta det om man har blekt innan men jag bryr mig inte så jag tog det just för att få resultat. Jag kan varmt rekommendera >det här företaget< för att bleka tänderna.
Tänk även på att när du lägger in gelén i tandskenan - ta otroligt lite annars bildas det riktigt mycket saliv i munnen . Allt står på deras hemsida hur du gör.

        Snart skall jag iväg för att se lill syrran medverka i ett lucia litet tåg, gulligt värre / Sabi

Kommentarer
Postat av: Mirjam! :D

Och detta funkar verkligen? Jag menar tandblekningen, den sliter inte på tänderna eller? Vad tror du är mest effektivt, bleka med sånt medel du använder eller polera tänderna hos läkaren? Har lite problem med mina tänder själv :P

Ha det bäst!

x) /Flickan Med De Många Namnen!

2009-12-14 @ 18:36:06
URL: http://dramaqueenmia.blogg.se/
Postat av: batoul

Jag fatta inte riktigt det här med facebook gruppen, vem skapa den, hur går man med...osv..;D...? :D



Eyy, sabi, kolla min blogg hahahahhahah, på inlägget "söndag den 13 december"

2009-12-14 @ 21:46:27
URL: http://batoulspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0