My dog = Softpotatis!


                                                        Visst är min hund en riktigt softpotatis  ! ^^

Godmorning ! Sitter här och sjunger på Glee låtar , gick inte till skolan idag för jag skulle ju till doktorn.
Den satan doktorn alltså, säger att det inte är något fel med mig . Men om det inte är något fel med mig varför har jag ont då ? Så min mamma fick typ ett vulkanutbrott och började typ döda han med frågor , så stackarn sa
"Det skadar ju inte och prova dem här tabletterna , inte för att det kanske är magkatarr men man ju alltid prova"
Då undrar jag bara vart han här doktorn har utbildat sig någonstans.

Imorgon så skall jag till skolan . Två veckor kvar innan lov och det skall bli så otroligt skönt , det har blivit ett snett för mycket med skolan faktiskt Jag har bara en liten del som skall göras klart på ett prov då jag inte hann och en inlämning som snart är klar sedan så är jag fri  - otroligt skönt ! Hatar alla skolverkets nya regler om betyg , det har ju blivit tuffare . Och våran skola suger och lära ut på nytt sätt när dem har lärt ut på ett sätt i flera år.

                                    Skall snart blogga om några sköna kläder som är ett måste att ha / Sabi

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad söt soffpotatis! ;)

2009-12-01 @ 16:07:45
URL: http://alidatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0