Julshopping

Jag är alltid den som är sist ut med julklappar. Jag kommer på det två dagar innan och då är det liksom kört .
Men i år så var jag i tid..... Eller ja det var så jag planerad." Hann " bara och köpa några julklappar till mina BFF´s . Nu skall jag bara köpa 10 st julklappar till sen är jag klar . Inte nog med det så skall det köpas saker till nyår , en outfit och presenter - who Sabi is going to be poor .

Och ja , jag måste erkänna . Jag köpte inte bara till mina vänner utan till mig också . Men vadå tror ni verkligen jag inte skall köpa någonting till mig själv ? ^^

Senare så skall jag berätta om resultatet av tandblekningen . Och när vi endå pratar om blekning så skall  skall tandblekningen nu på medans jag kollar på Jurassic park 2 - That movie is hot !
                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart fåru all cash ifrån?

2009-12-14 @ 00:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0