Hmm vad kan det här vara?


Fick ett mysigt brev hem idag . Var så nyfiken på var det var så jag sprang ner till Ica för att hämta paketet.
                                                              Vad tror ni det är för något ?


Det var en riktigt snygg Hoops klocka från Saltopeppar.se . Helt ärlig så dreglade jag när jag öppnade paketet , kolla bara på den ljusblå färgen på armbandet till själva klockan - den sticker ut så mycket . Sedan är inte klocka som dem här typiska " Business klockarna " så sött som jag kallar det . Det är verkligen en utav mitt topp fem accessoarer . Jag är ny kär ! Klockan kostar endast 250:-  - Det är ju rena kapet för en sådan klocka!
Klockan finns att beställa > Här < . Kolla in på deras site det finns riktigt tuffa grejer där , inte bara klockar alltså .


Kommentarer
Postat av: made of aweosme

wow sjukt snygg klocka!!

2009-12-03 @ 20:03:26
URL: http://madeofawesome.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Fräck klocka! :)



Vad har du gjort idag?

2009-12-07 @ 17:34:32
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0