Dagens shopping !

Köpte bland annat en ny jacka till våren .( Mina ögon är otroligt snygga på den bilden tycker jag )
Den är verkligen super läcker , jag lägger upp en bättre bild imorgon så får ni se . Min kamera gillar inte mig riktigt dem senaste dagarna . Eller min och min . Fick en systemkamera som födelsedagspresent förra året , och eftersom min andra kamera blev snodd så tror mina föräldrar att denna också kommer bli den så därför har dem typ tagit över den - super kul menar jag , Tummarna upp för det .

På tal om kamera och födelsedag så tänkte jag köpa en ny blogg kamera idag fast det kom jag på efter att jag hade slösat alla mina pengar. Och så är det faktiskt snart min födelsedag , fyller år den 12 Januari . Har redan nu fått lite födelsedagspresenter av olika företag - sweet! Lägg 12 Januari på minnet  ;) hehe.

Blogg.se´s mobilbloggning är så bra att jag vill ta en tegelsten och kasta i deras sån mobilblogg platform . Idag mobilbloggade jag som en galning och så hade inte ett enda inlägg kommit fram . Jag kontaktade min telefonoperatör och fick nya installeringar Installerade om MMS funktionen men samma shit igen , så nu har jag kontaktat blogg.se . Well Well vad gör man liksom .

 ~ Klockan är snart 01:00 och jag skall nog lägga mig snart . Jag mår inte bra och är deppig . Det är typ ett mirakel att jag lägger mig nu ~

                  Förresten missa inte inläggen som kommer imorgon . Bland annat Mitt 2009 och vad DU vill läsa om 2010 .
 
                                                                                        Köpte även en ny plånbok!


Kommentarer
Postat av: Sani

2009-12-31 @ 11:11:54
Postat av: Ebba

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 12:08:48
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0