Grymt segt !



Måste berätta för er varför det har gått så grymt dåligt med bloggningen den här veckan . Och nej det är inte så att jag ätit för mycket semlor eller att en björn har ätit upp mig - Det är värre än så !

The naked truth är att kommande vecka är min sista vecka på blogg.se . Har verkligen gett upp , deras service är inte det bästa . Men jag kan säga att blogg.se är grymt bra för dem som inte vill lägga ut pengar på sitt bloggande . Jag älskar verkligen blogg.se , men tyvärr så kan jag inte vara kvar.

Därför har jag fått jobba på den nya bloggen . Alla inlägg , kommentarer och bilder osv skall föras över till den andra plattformen - och det är inte lite jobb kan jag säga. Men i slutet av nästa vecka hoppas jag på en ny plattform och en grymmare bloggning .

Förhoppningvis kan jag dra igång kommentarerna igen - men bara om ni sköter er !!!



                          ÖVERFÖRNINGEN PÅGÅR NU ! DÄRFÖR KAN BLOGGEN SE KONSTIG UT !                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0