Jag är beroende av Vitamin well !



Jag har verkligen försökt i flera veckor nu , att bara låta vara att dricka Vitamin well . Men det funkar ju fasiken inte , det gör ju inte det - jag är beroende! Jag är så så så beroende . Måste nog ner till apoteket imorgon och se ifall det finns något receptfritt läkemedel emot Vitamin well, det måste få ett slut...... Eller inte :) .

Fast jag blev besviken på Vitamin well i helgen . Dem delade ut gratis Vitamin well Defence och jag kom fram för att ta en och gissa, jag fick ingen . Gash jag tänkte smälla till henne i ansiktet . Men jag tänkte , okej Sabi var lugn försök att vara lugn. Nej nu måste jag springa till Ica och köpa en (några) flaskor Vitamin well, hairspray och wax.

                                                         Är du beroende av någonting ? / Sabi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf fick du ingen för? :o

2009-11-25 @ 21:57:05
Postat av: MICHAELA D

måste nog säga att jag är gaaaanska beroende av dom också! :P

2009-11-26 @ 10:26:47
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Fridah

Galet rolig grej att vara beroende av måste jag säga! =P Själv har jag ätit godis sen jag var 10 månader och är totalt addicted...

2009-11-26 @ 22:25:36
URL: http://saganomfridah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0