Min första T-shirt ur Spring Collection



|Fattar hur spännande det här är för mig . Idag fick jag bekräftat att en utav mina T-shirtar från min vår kollektion får äntligen släppas . Så mina damer och herrar , låt mig presenter : Sabahudin " Sabi " Sabani Design : Spring collection|

Detta är första T-shirten ur Spring Collection . Endast ett fåtal t-shirtar kommer att tryckas - först till kvarn . Kom ihåg att du blir en utav dem första som kommer att äga min första T-shirt design . T-shirten heter The Dinner Girl . Som ni märker har jag väldigt höga krav på mitt tryckeri .

* Jag trycker inga T-shirtar med nacketiketter , bara jobbiga saker som irriterar nacken !
* Otroligt grym passform utan att vara för tajt .  * Ingen sidosöm.
* Rätt längd på ärmen och  * 185 gr bomull vilket ger T-shirten en grym kvalitet och skön att bära!

                                       T-Shirtarna finns i storlekarna S, M , L , XL och XXL
                                       Eftersom det är första T-shirten så ger jag ett erbjudande till mina bloggläsare
                                       Ni får den för 150 :- / st ( Original 249- ) ex frakt ca 30 kr.

                     För beställning och beställninginformation emaila mig[email protected]
                     Obs: Detta är både en herr och dam design . Den tryck både i dam och herr t-shirtar

                            Första beställningen kommer att skickas efter att vi fått in 21 beställningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0