Manus för skräckfilm

Vaknade i morse och slog på Kanal 5 , och då började mitt favoritprogram - Ellen  . Och dagens avsnitt var nog en utav dem bästa . Kommer ni ihåg att jag bloggade om Richard Simmons , han otroligt roliga träningskonsulten .
Han var med i programmet idag ,snacka om att jag dog av skratt .

Dagens planer är att städa min garderob och mitt rum nu efter musikalen , har mycket som måste sorteras. Sedan skall jag iväg till frisören , har blivit inbjuden till en killkväll . Kommer bli skoj . Men nu måste jag öva på ett manus som är till en skräckfilm som kommer släppas i Sverige kommande året .

Skall nämligen iväg och provfilma för filmen på Söndag , skulle vara riktigt kul och vara med i skräckfilm !


Kommentarer
Postat av: batoul

det blir kul att se sabi en skräckis, hahaha, du är ju bäst på att skrika :) Sen så kommer du skrika å¨t din egen fillllMMM! , nee , skojar bara,

2010-02-20 @ 12:02:30
URL: http://batouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0