Blev precis intervjuad

Fick precis ett samtal av en tidning som ville göra en intervju med mig . Men om vad ? Tror att artikeln publiceras på Tisdag och självklart lägger jag upp det på bloggen .

Idag har jag faktiskt bara tagit det lugnt . Har inte ens orkat att kolla på manuset . Var ute förut för att köpa lite käk och jesus i himlen vilken storm alltså . Jag tror jag ramlade en tio gånger , och min stackars hund på 3 kg blåste nästan iväg . Hoppas bara att stormen lugnar ner sig så att bussarna kan börja åka igen . Hur skall jag annars åka till provfilmningen ?. Nu skall jag värma en bulle och göra lite gott té .



                                                    En bild från plåtningen i Januari .

Kommentarer
Postat av: Lisa

Berätta nu hur det gick på provspelningen :D Är jätte nyfiken!

2010-02-21 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0